2011. november 24., csütörtök

Lakkészletem :)


Bármerre járok, a körömlakkokat mindig megnézem a polcokon :) Mivel nem egy nagyobb városban lakom, ezért nem tudok különleges márkájú lakkokhoz hozzájutni. DM-ben, Müllerben, Claire's-ben szoktam nézelődni leginkább. Ausztriába szoktunk átjárni vásárolgatni, és a Claire's üzletet is csak ott találom. A legdrágábbakat nem szoktam megvenni, mivel egy idő után azok is ugyan úgy beszáradnak mint például egy Miss Sporty-s. Inkább átkenem többször, minthogy egy 3000 Ft-osat megvegyek. Én teljesen meg vagyok elégedve ezekkel a lakkokkal. Az essence márkájúakat nem annyira szeretem,(amelyiknek az ára kb 350.-) mert nagyon hamar lepattog. De ha 2 naponta átkenném, akkor viszont nagyon jó lenne. De különben nagyon sok szép színben van. A készlet nagyon gyarapszik, egyre több van. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése