2012. január 24., kedd

Essence-es bevásárlás

Mivel az Essence-nél nagy leárazások vannak (de szerintem ezt már más blogon is olvashattátok) én is benéztem egy Rossmannba. :) A körömlakk az elengedhetetlen dolog nálam egy ilyen vásárlásnál, (igaz nem annyira vagyok kibékülve ezekkel a lakkokkal) de úgy gondoltam, hogy "muszáj" megvennem párat. :D Jó sok akciós csillogós körömlakk is volt, úgyhogy mindenképpen vissza fogok menni, hogy becsempésszek magamnak 1-et. :D Körömdíszítéssel bajban vagyok, mivel nagyon remegő kezem van (ezért is sikerülnek a képeim nagy része homályosra), ezért megvettem a körömdíszítő tollat is. Ez nem volt leárazva, de mindenképpen be akartam ruházni egyre. Ha jól emlékszem 599 Ft volt az ára.
A szempilla spirál is 299 Ft volt, és nagyon megörültem, mert 'Viki' blogján láttam, hogy milyen gyönyörű pillákat csinál. És tényleg, hosszú, és dús *___*



A fehér körömlakk körömnyomdához való, de régóta kerestem egy normális fehér lakkot. (Titokban leteszteltem amikor a biztonságőr nem figyelt :D) És nagyon szép erőteljes színe van. 

Ti miket vásároltatok az akció során? Vagy van amire pályáztok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése