2012. március 14., szerda

Hogy lehetek ilyen szerencsétlen?:D

Nem tudom el hinni. Tegnap nézegettem lakkokat, és találtam egy gyönyörű pink lakkot a rimmeltől. Le volt árazva 499 Ft-ra, és nagyon megörültem. Adrienne szintén ugyan ilyen balesetben szenvedett valamelyik nap. De, hogy pont az után, miután kitette a bejegyzést, ezután velem is megtörtént a dolog, majdnem ugyan úgy. :D Annyi volt, hogy kijöttem a boltból, és a lakk leesett a földre. Teljesen megrepedt, a földre is kifolyt, de megpróbáltam megmenteni, és hazacipeltem a kezembe. Teljesen összekentem magam vele, meg kb mindent. :D

Nem szeretném megmutatni, hogy milyen felkenve, mert tegnap lakkoztam ki, és azóta kissé lekopott. Megpróbáltam úgy elrakni, hogy ne száradjon be, de aztán mégis sikerült "benyálkásodnia". Nagyon sajnálom, tényleg nagyon tetszett. Nem tudom megvegyem-e még egyszer. Mutatom, hogy mennyire csodás lakkról is beszélünk:




Volt már hasonló bénázásotok?:)

9 megjegyzés:

  1. Húh, sajnálom, de azért picit vicces a történet :)

    Velem is előfordult már, de én az előszobánkban vertem le egy csodaszép piros VADIÚJ OPI lakkot. Nagyon örült a fejem -.-' :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen így utólag ln is nevetek. :D Az opi lakk pedig nem is túl olcsó, nem?:o

      Törlés
  2. Igen, elég drága, és ajándékba kaptam, mert én sose vennék magamnak ilyen drága lakkot.. Az volt az első, és mindezidáig utolsó is. Egyszer használtam :D

    VálaszTörlés
  3. Azért nem kell a hülyeséget leutánozni :)))
    Sajnálom, hogy te is így jártál... :( Én hétvégén megyek venni egy másikat abból, amit összetörtem.

    VálaszTörlés
  4. Tényleg kár, mert nagyon szép színe van. :(

    VálaszTörlés
  5. hogy törhetett ennyire össze? nekem is leesett már pár körömlakkom, de még egy se tört össze..
    kár érte :/

    VálaszTörlés
  6. Nekem egy lakkom még a teraszról is leesett, zuhant úgy 2 métert, és csak kis karcolás volt rajta... :O
    Én egy szemhéjpúderrel jártam így, megvettem, hazaértem már össze volt törve, aztán megvettem újra, mert nagyon tetszett. Másnap az is tönkrement. :D

    VálaszTörlés
  7. Azta. :) Az se semmi! Meg lehet javítani az eltört pirosítókat, púdereket. Valami alkoholt kell belecsöpögtetni, és összenyomkodni. Nem tudom, hogy úgy jó lesz-e, még nem próbáltam, csak olvastam. :) A catrice is ezzel együtt esett le, és az nem tört össze. Az strapabíróbb, min ez :)

    VálaszTörlés