2012. április 22., vasárnap

Zebracsíkos

Kétszer kellett megcsinálnom ezt a mintát, mert először kb 1 óra elteltével festettem fel a fedőlakkot, de elkente a mintát. Viszont úgy voltam vele, hogy mindenképpen kell rá fedőréteg, mert csak 1 fekete lakkom van, az is matt. Most nem kentem rá semmit a végén, nem tudom, mennyire gáz ez így. :( Az első próbálkozásom jobban sikerült, talán a másodiknál már felidegesedtem. :D Alaplakknak az ajándékba kapott maybelline '6-os bubblicious'-t használtam. 




Szeretitek az ilyen (állat)mintás körömfestéseket?


10 megjegyzés:

  1. Szerintem kifejezetten jó, hogy ilyen lett, különlegesebbé teszi. Tetszik. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, és szerintem jobb lett így, hogy matt :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik :$ és nem mindennapi , hogy matt :) !

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik, nekem nincs ennyi kézügyességem de ha valaki megcsinálná nekem nagyon örülnék neki :)

    http://bubbiful.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  5. szerintem is nagyon különleges lett így ... tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. Jaj, dejó! Örülök, hogy tetszik! Köszi szépen! :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem is tetszik, meg az is, hogy így kiemelkedik :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem nagyon tetszik, nagyon jól néz ki. :)

    VálaszTörlés