2012. május 23., szerda

Brit körmök

Avagy angol zászlós mintájú köröm. :D Tegnap amúgy is borzalmas idő volt, és még most is volt esőzés, így gondoltam sötétkékre festem a körmöm. A minta most csak egy ujjra került, nem volt erőm ráfesteni a többire. Meg amúgy is, szerintem tök szép ez a kék, nem is értem, hogy miért nem vettem elő többször. Egy rétegben van a körmömön, szerintem tökéletes a fedése, és BTGN fedőlakk került rá. A fehér, a már megszokott catrice, a piros pedig szép manhattan körömlakk. A mintát az essence vékony ecsetével készítettem.
Aki csak a tökéletes alkotásokat szereti látni, és kötekedős kedvében van, az a kedvemért nyomjon egy ikszet! Köszönöm!



11 megjegyzés:

  1. ne viccelj,ez nagyon jó lett! semmi piros iksz keresés ;)

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett *.* Én ma egy hasonlóval, az amcsi zászlóval próbálkoztam, de ez is várólistán van :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, ügyi vagy ;) *.*

    VálaszTörlés
  4. Tényleg nagyon szép a körömlakk színe és a fedése is jó. Nekem tetszik ügyes vagy. :D

    VálaszTörlés
  5. Tök jó ötlet :) Mennyibe kerülnek amúgy a Catrice lakkok?

    VálaszTörlés
  6. Igyekeztem! :)

    Phoenix, nálunk a rossmannba 750 Ft. :)

    VálaszTörlés
  7. ez tök jó lett :D
    én is ki akartam már próbálni, de valahogy mindig kiment a fejemből :)

    VálaszTörlés
  8. azt hiszem egy ilyen körmöt fogok csinálni a szombati nyelvvizsgára:)

    VálaszTörlés
  9. Szóval akkor angolból vizsgázol, szurkolok! :)


    Örülök, hogy tetszik nektek!

    VálaszTörlés