2012. május 15., kedd

Nude lakk

Ez az első nude lakkom, és teljesen meg vagyok vele barátkozva. Egész jó, minden színhez passzol. Igazából valami kis "ballagási", visszafogott körmöt akartam, nem túlságosan nevezhető annak, de szerintem illő az alkalomhoz. Hogy ne legyen túl unalmas, egy kis csillámmal variáltam. A lakk, 2 rétegben van a körmömön, a csillámos szintén. Ez a toffee to go árnyalat, ami kicsit barnás. (Van több ilyen árnyalata az essence-nek, nem tudom ismeritek-e.) Kapható rózsaszínesebb, és sötétebb színben is, nekem leginkább ő tetszett:




Kedvelitek a nude lakkokat?

5 megjegyzés:

  1. Én szeretem őket, közel állnak hozzám! :) A kedvencem az Avontól a Perfectly Flesh nevezetű árnyalat. :)

    VálaszTörlés
  2. jó lett azzal a csillogós lakkal :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Kaptál tőlem egy díjat:) Nézz be!

    VálaszTörlés