2012. július 29., vasárnap

Körömdíszítő ecsetek


Nemrég vettem két díszítő ecsetet, valahogy még szükségesnek éreztem beszerezni. :) 
Nagyon jó, hogy ilyen kis ecsetvédő is van hozzá, így ha esetleg viszed magaddal utazáshoz, nem fog eldeformálódni az ecset. Az essence-s ecsetemnél el is tűnt, pedig nagyon jól jönne ahhoz is. 



Ezt az ecsetet, egy körmös boltban vettem, ahol mindenféle műkörmös kellékeket árulnak. Ha jól emlékszek, akkor 250 Ft volt az ára, és még el is csodálkoztam, nem ennyire számítottam. Örülök, hogy megvettem, mert könnyű vele dolgozni, csíkokat húzni, díszíteni. Természetesen nem csak az ecseten múlik, így még mindenképpen gyakorolnom kell. :) Egyetlen egy szálát sem láttam kihullani, pedig elég rendesen szoktam tisztításkor dörzsölni. 
Apropó tisztítás. Egyből használat után egy lemosós vattába törölgetem, nehogy beleszáradjon a lakk. Utána elég nehéz lenne belőle kikönyörögni. :D



Ezt az ecsetet a müllerben vettem, mint egy normál, festő ecset. Megláttam, és örültem neki, hogy végre találhattam ilyen vékonyat (ezt még ez előző előtt vettem). 590 Ft volt, a hobbi-festő részlegen. Teljesen jó ez is, jó a fogása, jól ki van alakítva. :) Szerintem ha nincs a környéketeken műkörömkellékes, akkor ez is teljesen megteszi. Mindkettőt örömmel fogom használni, mert semmi hibát nem találtam bennük. 

Ha bármi kérdésetek van még az ecsetekről, nyugodtan kérdezzetek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése