2012. július 1., vasárnap

Manhattan - kék

Megint egy manhattan lakkal festettem ki a körmeim, amit a szülinapomra kaptam, a dm-ből. Rájöttem, hogy nincs is szép világoskék színem, így szükségesnek is éreztem egyet beszerezni. :) Kedvelem ezt a márkát, teljesen ki vagyok békülve a lakkjaival. Nem a legtartósabb (kb 2 napot bír), de jól fed, aki ügyes annak egy réteg is elég, én viszont 2-ben kentem fel. (A piros manhattan-nek sem szükséges két réteg.)
Itt baromi meleg van, vigyázzatok ám, nehogy beszáradjanak a melegtől a lakkok! :D



Kedvelitek a manhattan lakkokat? Most milyen a körmötök?:)

5 megjegyzés:

  1. Szép ez a kék :). Még nem volt soha Manhattan lakkom :( .

    VálaszTörlés
  2. de szép :)
    fashionparade-fanny.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Azt a. Ez nagyon tetszik! Imádom a kék szint. :)

    VálaszTörlés
  4. Thündérke, akkor ideje lesz beszerezni egyet, mert én tényleg szeretem. :D

    Örülök, hogy tetszik Nektek. :)

    VálaszTörlés