2012. október 14., vasárnap

Nail Club - Zene


Mai témánk a zene, amire először nagyon nem tudtam mit csinálni, de aztán hirtelen sikerült kitalálnom. Ha esetleg nem jönne át az alkotás, akkor a szív a love-ot a hangjegy pedig a music-ot akarja ábrázolni. :) Teljes mértékben nem vagyok elégedett a "remekművel" a szív lehetett volna piros, a hangjegy pedig igényesebb.  A fehér catrice lakkom már borzalmas, alig van benne, és sűrűbb is a kelleténél, úgyhogy be kell szereznem egy másikat. Ezektől függetlenül szerintem nem lett rossz, de inkább alkossatok véleményt Ti! :)



Nézzétek meg a többiek munkáját is:

Mostani vendégünk pedig Victoria: 

Hogy tetszik lányok? :)

5 megjegyzés:

  1. Tök jóó lett!! :) Szerintem elégedett lehetsz!

    VálaszTörlés
  2. Jóóóó lett, nem tudom mit izélsz :P

    VálaszTörlés
  3. Nem kell itt szerénykedni, te! :)

    VálaszTörlés
  4. szerintem jó lett :) csak lehetne sűrűbben bejegyzés :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon ügyes munka, szép! :)
    remélem nem gond, ha megosztom az olvasóimmal itt → zsuzsula.blogspot.com

    VálaszTörlés